Konwerter hydrokinetyczny — wymienić na nowy czy zregenerować?

Konwerter hydrokinetyczny — wymienić na nowy czy zregenerować?

Samochody składają się z mnóstwa podzespołów i części, które zużywają się w naturalny sposób bądź ulegają awarii. Pozytywnym zjawiskiem jest, że praktycznie wszystkie te komponenty można naprawiać lub wymieniać niezależnie od siebie, co oznacza brak konieczności gruntownego remontu auta czy jego kasacji. A jak jest z konwerterem hydrokinetycznym? Sprawdź, co można zrobić kiedy dojdzie do jego zużycia.

Zużyty konwerter hydrokinetyczny — jakie są opcje?

Osoby, które zauważyły nieprawidłowości w działaniu swojego samochodu, mogące wskazywać na zużycie się tej części, bądź otrzymały taką informację podczas np. przeglądu technicznego auta, mają kilka możliwości. Najbardziej niechętnie wykorzystywaną jest zakup nowej części, bo choć jest ona niewielka, jej koszt może być znaczny. Drugą opcją jest regeneracja, stosowana dość chętnie, jednak sprawiająca problem w postaci konieczności oczekiwania na wykonanie usługi. Poza tym nie każdy ma dostęp do mechaników mogących zaproponować taką czynność —  wymaga to nie tylko fachowej wiedzy, ale też specjalnego zaplecza technicznego.

Jeszcze inną opcją, dostępną na rynku od stosunkowo niedawna, jest zakup w sieci komponentu już zregenerowanego. Jest on gotowy do montażu w aucie, dokładnie tak samo jak nowa część, jednocześnie jednak kosztuje znacznie mniej. Poza tym każdy zregenerowany konwerter hydrokinetyczny jest w stu procentach sprawny, a na jego działanie udzielana jest gwarancja, zwykle roczna. To świetna opcja, tym bardziej że wybór tych komponentów jest duży —  znaleźć można konwertery do wszelkich aut.

Bezpieczna jazda i oszczędności

Kierowcy boją się wszelkich napraw i wymian w aucie, gdyż zwykle oznacza to spore koszty, ale w tym przypadku nie trzeba obawiać się dużych wydatków. Jednocześnie zregenerowane konwertery służą doskonale.