Gadżety elektroniczne — idealny pomysł na firmowe upominki
Wręczanie reklamowych upominków, oznaczonych logo czy nazwą firmy, jest niezwykle częstą praktyką. To forma promocji bezpośredniej, dobry sposób na docieranie do potencjalnych klientów czy utrwalanie się w świadomości obecnych, co daje wiele korzyści. By jednak móc je osiągnąć, trzeba postawić na odpowiednie produkty. Doskonałym wyborem są gadżety elektroniczne. Dowiedz się, dlaczego.
Dlaczego warto wręczać produkty reklamowe?
Firmy chcące promować swoje produkty i usługi mają do wyboru wiele form reklamy, a im więcej się ich wykorzysta, tym lepiej. Najskuteczniejsza jest jednak postać bezpośrednia, czyli przede wszystkim wręczanie upominków. Mogą to być przedmioty drobne i niedrogie, ważne jednak, by były użyteczne, kiedy bowiem wylądują w koszu albo na dnie szuflady posiadacza, nie będą mogły pełnić swej promocyjnej funkcji. Kiedy zaś wybierze się praktyczne przedmioty, jakich właściciel będzie używał, za każdym razem, gdy na nie spojrzy, będą odgrywały rolę polegającą na przypominaniu o reklamodawcy. Jest to ważny element budowania świadomości marki i jej identyfikacji wizualnej. Co więcej, taka reklama może też docierać do osób postronnych, mających okazję widzieć dane produkty.
Gadżety elektroniczne — produkty szczególnie warte wyboru
Jak było wspomniane, najlepiej jest stawiać na produkty użyteczne. Daje to pewność, że będą miały szansę spełniać swoją funkcję promocyjną. Poza tym są to wyroby lepszej jakości, pozwalają zatem wyróżnić się na tle konkurencji, w zalewie plastikowych długopisów czy mało przydatnych breloczków i podkładek. Kosztowniejsze przedmioty wysokiej jakości, prawdziwie funkcjonalne, dobrze wpływają też na wizerunek rozdającej je marki. Drobniejsze produkty, jak na przykład pamięci USB, można wręczać potencjalnym klientom, na przykład podczas targów, zapisując się w ich świadomości, a kosztowniejsze, jak głośniki bądź lampki, kontrahentom, między innymi z okazji świąt.
Wybierz przydatne produkty
Choć gadżety elektroniczne będą kosztować więcej niż wspomniane długopisy czy podkładki, inwestycja w nie na pewno się opłaci, gdyż będą użytkowane przez obdarowane nimi osoby. Poza tym, wybierając dobrego dostawcę takiego asortymentu, można liczyć na atrakcyjną cenę zamówienia hurtowego — przy czym zwykle im większe ono jest, tym lepsza cena jednostkowa produktu.